Kan jeg be om en prisjustering for en vare jeg allerede har kjøpt?
Hos BONO forstår vi at prisene våre kan variere på grunn av ulike faktorer, noe som kan føre til at prisen på en vare du allerede har kjøpt endres. Her er noen grunner til hvorfor prisendringer kan forekomme:
Valutakurser
Økte kostnader i vår forsyningskjede (leverandører eller frakt)
Forbedret kvalitet, funksjonalitet eller design på produktet
Endringer i markedspriser
Kampanjer eller salgsperioder
I tillegg kan enkelte prisendringer skyldes at den opprinnelige prisen var satt feil. Det kan bety at et produkt nå koster for eksempel det dobbelte av prisen du betalte tidligere. I så fall var du heldig og fikk produktet til en lavere pris ved kjøpet ditt.
Vi forstår at dette kan være skuffende, men vi kan dessverre ikke tilby prisjusteringer, refusjoner eller kreditt for prisforskjeller etter at en bestilling er fullført. Det er heller ikke mulig å bruke kampanjekoder eller gavekort på bestillinger som allerede er lagt inn.
Hos BONO jobber vi kontinuerlig med å forbedre produktene våre og tilby konkurransedyktige priser, samtidig som vi opprettholder de høyeste kvalitetsstandardene. Vi setter stor pris på din forståelse.