Gå til hovedinnhold

Kontakt oss

Vil du kontakte BONO? Chat med oss via nettsiden vår, send en e-post til [email protected], eller fyll ut kontaktskjemaet vårt.

Oppdatert over en uke siden

Hvordan kan jeg kontakte dere?

Hos BONO streber vi etter å gjøre opplevelsen din så smidig som mulig. Likevel forstår vi at du noen ganger kan trenge litt ekstra hjelp.

Å komme i kontakt med oss er enkelt og raskt:

  1. Åpne chatwidgeten vår ved å klikke på ikonet nederst til høyre på denne siden.

  2. Fyll ut feltene med den nødvendige informasjonen, og gi så mye detaljert informasjon som mulig.

  3. BONO-boten vår vil velge den mest egnede medarbeideren for å hjelpe deg (*hvis nødvendig).

Vi anbefaler å kun starte én samtale om gangen. Ikke bekymre deg – teamet vårt vil ta kontakt med deg så snart som mulig. Å starte flere henvendelser om samme sak via ulike kanaler kan føre til forsinkelser i svar både for deg og for andre kunder.

For pressehenvendelser, media og generelle spørsmål kan du sende en e-post til [email protected].


Hvordan kan jeg kontakte BONO via e-post?

Teamet vårt er tilgjengelig 24/7 for å hjelpe deg! Send e-posten din til [email protected] og inkluder så mye relevant informasjon som mulig, for eksempel:

  1. Ordrenummer (for eksempel: BONO_10101_NO)

  2. Navn og e-postadresse

  3. En tydelig beskrivelse av spørsmålet eller problemet

  4. Bilder som støtte (hvis aktuelt)

Denne informasjonen hjelper oss med å hjelpe deg raskere. Du kan forvente svar innen 24 timer, men i perioder med høy pågang kan det ta litt lengre tid. For raskere hjelp anbefaler vi å bruke chatfunksjonen nederst til høyre på skjermen.


Kontakt via kontaktskjema

Du kan også fylle ut kontaktskjemaet på nettsiden vår. Vi vil ta kontakt med deg på e-post som svar på henvendelsen din.


Hvorfor har ikke BONO et telefonnummer?

BONO har ikke et kundesenter og er ikke strukturert for å håndtere et stort volum av telefonsamtaler.

Merket vårt er utviklet som en heldigital plattform – dette inkluderer også vår kundeservice. Selv om du av og til kan motta et automatisk svar, blir alle kommunikasjonskanaler håndtert av ekte mennesker som jobber for å gi deg rask og effektiv hjelp.

Nesten alle henvendelser besvares innen 24 timer.

Svarte dette på spørsmålet?